خانه تکانی با نصب درب ضد سرقت

تعویض درب ضد سرقت در خانه تکانی

روزهای خانه تکانی در حال سپری شدن است و جایگزین کردن درب های ضد سرقت با درب های قدیمی یکی از کارهایی است که این روزها در حال انجام دادن است.

گرچه اسفندماه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا حال و هوای عید کمتر از قبل شده است اما هنوز هم بسیاری از خانواده های ایرانی مشغول خانه تکانی و آماده شدن برای نوروز هستند.

خانه تکانی بیشتر اوقات یک تمیزکاری درست و حسابی است و شامل پاکیزه کردن اساسی بخش های مختلف خانه است. اما گاهی اوقات برخی خانواده ها کارهای پایه ای تری هم انجام می دهند تا بتوانند یک خانه شیک و آماده برای نوروز داشته باشند. نقاشی یا رنگ کاری خانه یکی از این کارهاست که گاهی برای خانه و آپارتمان لازم است و بدون آن نمی شود درست و حسابی آماده عید شد.

مرمت یا به قول خودمانی خرده کاری و بازسازی برخی واحدهای مسکونی هم یکی دیگر از این کارهای پایه ای است. مثلا شیرآلات ساختمان تعویض می شود، لامپ ها با مدل های جدید جایگزین می شوند و … .

یکی از کارهای پسندیده ای که برخی خانواده های ایرانی در جریان بازسازی ساختمان و واحد مسکونی خود انجام می دهند توجه به مسائل امنیتی ساختمان خود است. مثلا برای درب و پنجره خود حفاظ می زنند یا قفل و کلید درب ها را هم تعویض می کنند. تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت هم یکی از این همین کارهای امنیتی است.

تعویض درب ضد سرقت در خانه تکانی

درب ضد سرقت تاثیر بسیار مثبتی در افزایش امنیت یک واحد مسکونی یا اداری دارد و انتخاب و نصب یک درب ضد سرقت مناسبت می تواند باعث شود تا آرامش بیشتری نصیب اطرفیان شما شود.

از مقایسه درب های قدیمی با درب های ضد سرقت می توان موارد زیر را ذکر کرد:

– قفل درب های قدیمی به راحتی شکسته و باز می شوند، در حالیکه قفل درب های ضد سرقت غیرقابل باز شدن هستند.

– صدا، گرد و غبار، رطوبت، و حرارت به مقدار زیادی از این درب ها منتقل می شوند، در حالیکه درب های ضد سرقت نسبت به صدا، رطوبت، گرد و غبار، و حرارت عایق هستند.

– لولاهای درهای معمولی به راحتی با فشار اهرم و یا ضربه شکسته می شوند. در صورتی که لولاهای درب های ضد سرقت پنهان هستند و شکستن آنها غیرممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *