هر آنچه در مورد خرید درب ضد سرقت با کیفیت و ایمن باید بدانید

خرید درب ضد سرقت با کیفیت

شما برای تأمین امنیت خانه هایتان چه کارهایی انجام می دهید؟ جواب افراد مختلف به این سؤال و روش های تأمین امنیت در بین افراد مختلف از استفاده از دوربین مدار بسته گرفته تا تهیه­ ی انواع حفاظ و قفل، متفاوت است. اما طی چند سال اخیر بسیاری از افراد در سراسر دنیا نصب درب های ضد سرقت را به روش های دیگر ترجیح داده و اقدام به خرید این درب ها کرده اند. مهم ترین اولویت زندگی همه ی ما تأمین امنیت خانه و خانواده هایمان است و همواره به دنبال راهی هستیم که این امنیت را هر چه بیشتر و بهتر و راحت تر ایجاد کنیم. خرید درب ضد سرقت می تواند خیال ما را بابت همه ی این موارد راحت کند و همه ی آنها را با هم برای ما فراهم کند.

با توجه به اینکه هنوز هم افراد زیادی هستند که اطلاعات لازم برای انتخاب و خرید درب ضد سرقت استاندارد و ایمن و باکیفیت را ندارند و در بازار انواع مختلف درب را به اسم درب ضد سرقت می فروشند، در این مطلب سعی داریم اطلاعات کافی برای خرید بهترین درب ضد سرقت و اینکه هنگام خرید این درها به چه نکاتی باید توجه کنید را در اختیار شما قرار دهیم. پس این مطلب را تا انتها با دقت مطالعه کنید و بعد با آگاهی کامل اقدام به خرید درب ضد سرقت کنید.

برای خرید درب ضد سرقت کلیک کنید

نکات کلیدی در خرید درب ضد سرقت

در بازار ایران انواع مختلف در ضدسرقت موجود هستند. این تنوع محصولات باعث می شود افراد در انتخاب درب مورد نظرشان سردرگم شوند. مهمترین نکاتی که هنگام خرید درب ضد سرقت استاندارد میبایست به آنها توجه کنید به شرح زیر هستند.

– زیبایی درب ضد سرقت: معمولاً اولین نکته قابل توجه قبل از کیفیت درب، طراحی بیرونی و زیبایی آن است. بنابراین میبایست دربی انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. مثلاً در آپارتمان ها از درهای با طراحی مدرن استفاده کنید و در خانه های ویلایی درهای با طرح کلاسیک نصب کنید.

– کشور تولید کننده ی درب ضد سرقت: در بازار ایران علاوه بر درب ضد سرقت ایرانی، انواع درب های تولید کشورهای ترکیه و چین موجود هستند و از این بین، درب های ترک و ایرانی نسبت به انواع چینی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. درب های ترک قیمت بالایی دارند ولی درهای ایرانی با توجه به کیفیت خوبشان قیمت مناسبی نیز دارند. بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید درب ضد سرقت تولید ایران و طرح ترک است. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید).

– مکان نصب درب ضد سرقت: یکی از نکات مهم در خرید درب ضد سرقت این است که نوع درب را بر اساس مکانی که می خواهید آن را نصب کنید انتخاب کنید. برای مثال برای مکان هایی مانند ادارات، کارخانجات، و ویلاها میبایست درهای محکم و با کیفیت بیشتر را خریداری کنید. ورق فولادی درهای این گونه مکان ها باید از درب هایی که در منازل نصب می شوند ضخیم تر باشید. همچنین درب های محیط های مختلف باید با توجه به مشخصاتی مانند عایق صدا، عایق حرارت و گرد و غبار، ضد اسید بودن انتخاب شوند. پیشنهاد می کنیم برای محیط های کاری مانند ادارات و کارخانجات از قفل دیجیتال درب ضد سرقت  استفاده کنید.

خرید انواع درب ضد سرقت

نکات فنی مهم در خرید درب ضد سرقت

مهمترین نکات فنی که در خرید درب ضد سرقت استاندارد اهمیت دارند به شرح زیر هستند.

– چهارچوب درب ضد سرقت:

جنس چهارچوب اولین چیزی است که باعث تفاوت در انواع درب ضد سرقت می شود. فریم درب می تواند از جنس استیل یا آلومینیوم باشد. آلومینیوم نسبت به استیل کمتر در معرض خوردگی است. کارشناسان صنعت می گویند اگر فریم فلزی به درستی ساخته و نصب شود، مؤثرترین چهارچوب درب ضد سرقت محسوب می شود.

در انتخاب جنس چهارچوب بسیار دقت کنید که حتماً از فلزی با آلیاژ خوب ساخته شده باشد، زیرا اگر جنس چارچوب خوب نباشد مشکلات زیادی برای درب شما ایجاد می شود. به علاوه، میبایست مطمئن شوید اتصال بین قسمت اصلی فریم و ورق ها محکم باشد و در تمام قسمت ها کاملاً جوش داده شده باشد. توصیه می کنیم از جوش Co2 در جوشکاری استفاده کنید.

ضخامت چهارچوب نیز از موارد خیلی مهم در خرید در ضد سرقت است. دقت کنید که این ضخامت نباید کمتر از یک و نیم میلیمتر باشد.

چهارچوب، لولا، قفل و دستگیره درب ضد سرقت

– لولای درب ضد سرقت:

لولاهای درب یکی از مهمترین مواردی هستند که هنگام خرید درب ضد سرقت حتماً باید به آن توجه کنید. لنگه ی درب بر روی لولاها می چرخد، بنابراین لولاها باید بتوانند وزن سنگین درب را تحمل کنند. دقت کنید که درب حتماً بر روی بیش از سه لولا نصب شود، زیرا اگر تعداد لولاها کم باشد یا از جنس بی کیفیت باشند نمی توانند وزن در را تحمل کنند و بعد از مدتی درب از حالت رگلاژ و تنظیم خارج می شود. همچنین پین های لولا میبایست ثابت باشند که نتوانند برداشته شوند. هرچه پین ​​بزرگتر باشد، بهتر است. توصیه می کنیم از لولای بلبرینگ دار استفاده کنید.


– قفل درب ضد سرقت:

مهمترین بخش درب ضد سرقت برای تعیین کیفیت آن، قفل درب می باشد. سیلندر قفل درب های معمولی از جنس مس است، بنابراین کیفیت خیلی پایینی دارد و در برابر ضربه، اسید و … مقاومت بسیار کمی دارد. اما در درهای ضدسرقت از قفل چند زبانه با امنیت بسیار زیاد استفاده شده است. امروزه قفل های کاله که محصول کشور ترکیه هستند بهترین برند قفل های درب ضد سرقت هستند و در بازار ایران نیز به راحتی می توانید درب هایی با قفل این شرکت را خریداری کنید. کپی برداری از قفل های شرکت کاله بسیار سخت و حتی غیرممکن است.


– ابزار یراق درب ضد سرقت:

در خرید درب ضد سرقت، دستگیره ها را بهتر است از جنس استیل انتخاب کنید. همچنین جنس چشمی درب و قفل شب بند نیز بهتر از جنس مرغوب باشد.

نکات مهم در خصوص بخش های خارجی درب ضد سرقت

– روکش:

روکش درهای ضدسرقت تنوع زیادی دارند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که جنس روکش در با آب و هوای محیط محل نصب آن هماهنگ باشد. برای نصب درب در مناطق مرطوب میبایست درهای با مقاومت زیاد در برابر زنگ زدگی و خوردگی را انتخاب کنید. به خصوص اگر نزدیک دریا زندگی می کنید، درهای با روکش گالوانیزه شده یا روکش پودری را انتخاب کنید.

از آنجایی که درهای MDF براق تر از درهای PVC هستند برای محیط هایی که رفت و آمد زیاد است و یا محیط هایی که در معرض آفتاب هستند، مناسب نیستند و در اینگونه محیط ها خط و خش زیادی روی این درها می افتد.

 

– مقاومت در برابر آتش سوزی:

در خرید درب ضد سرقت دقت کنید که نوع قفل این درها برای زمان آتش سوزی و خروج به موقع در مواقع اضطراری مناسب باشد و طوری نباشد که در این مواقع در قفل شود و نتوانید خارج شوید.

 

– مقاومت در برابر اسید:

اگر روی قفل بعضی از درهای ضد سرقت اسید بریزید باز می شوند، بنابراین توصیه می کنیم دربی بخرید که ضد اسید باشد تا از ورود سارقین با این روش نیز بتوانید جلوگیری کنید.

 

– مقاومت در برابر صدا و حرارت:

یکی از ویژگی های درب های ضد سرقت، عایق بودن این درها در برابر صدا، گرما و سرما، و گرد و غبار است. هنگام خرید دقت کنید که دربی انتخاب کنید که عایق صدا و حرارت باشد.

 

– ورق فولادی:

یکی از موارد دیگر که در خرید درب ضدسرقت اهمیت دارد استفاده از ورق فولادی بین دو طرف درب است. اصلی ترین عامل ضد سرقت بودن درب ها وجود همین ورق فولادی است. مراقب باشید که اگر درب ضدسرقت این ورق فولادی را نداشته باشد هیچ فرقی با یک درب معمولی ندارد!

نکته پایانی در خرید درب ضد سرقت ایمن و با کیفیت

مهمترین نکاتی که در خرید درب ضد سرقت ایمن و با کیفیت میبایست در نظر داشته باشید را بررسی کردیم. اکنون شما می توانید با آگاهی و اطلاعات کافی بهترین انتخاب را داشته باشید و با خیال راحت به خرید درب ضد سرقت مورد نظرتان بپردازید تا بتوانید امنیت منازلتان را بیشتر و بیشتر کنید. ما به شما این مژده را می دهیم که در فروشگاه مومن در بهترین درب های ضد سرقت برای محافظت از خانه های شما موجود هستند.

 

برای خرید درب ضد سرقت کلیک کنید

‫1 نظر ارسال شده در “هر آنچه در مورد خرید درب ضد سرقت با کیفیت و ایمن باید بدانید

  1. نگار :

    یه بار یه کتونی خریدم و خیلی هم دوسش داشتم. رفتم بیرون و پشت در خونه، توی لابی گذاشتمش. یک روز از خریدش نگذشته بود که جناب دزد اومده بود و کتونیمو برده بود!
    اون کتونی چیز مهمی نبود ولی این اتفاق باعث شد در لابی رو که یه در معمولی بود عوض کنیم و در ضد سرقت نصب کنیم. و از اون موقع خیالمون راحته که در امانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *