اهمیت درب ضد سرقت

امنیت در طول تاریخ همواره موجب آرامش بشر بوده است و شاید بتوان گفت آرامش بدون امنیت معنایی ندارد. در واقع نقش اساسی امنیت در تداوم حیات تمدن های بشری قابل انکار نیست. در جهان کنونی که جرایم هر روز بیش تر از دیروز خودنمایی می کنند محافظت از خود، خانواده خود و دارایی ها از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به فکر آن بود. از این رو به نظر می رسد درب های ضد سرقت از ضروری ترین الزامات زندگی امروز در تامین امنیت خانه و محل کار است، چرا که در کنار پنجره ها، درب ورودی اصلی ترین راه دسترسی به فضاهای داخلی است.

مقدمه

از این رو با روشن شدن اهمیت درب ضد سرقت برای خانواده ها در سال های اخیر، بسیاری از مردم به فکر جایگزین کردن درب های ضد سرقت به جای درب های معمولی و قدیمی خود شده اند. این درب های گرچه ممکن است کمی گرانتر از درب های معمولی باشند و یا این تعویض هزینه ای در بر داشته باشد اما قطعا امنیتی که برای شما ایجاد می کند ارزشی بسیار گرانبها تر دارد، به ویژه که درب های ضد سرقت هم آن قدر ها که می گویند هزینه بر نیستند و به طور مثال نمونه های بسیار خوبی در درب ضد سرقت ایرانی وجود دارند که در عین استحکام و امنیت بالا، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. گر چه به هر حال چیزی باارزش تر از خانواده در جهان نیست.

اهمیت ، ویژگی ها و دلایل خرید درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت برای ایجاد امنیت، دارای یک لایه ورق آهنی و قفل و لولای خاص خود هستند

ویژگی های درب ضد سرقت

درب ضد سرقت خودش گویای کاری است که انجام می دهد یعنی جلوگیری از سرقت و ورود بی اجازه دیگران به حریم شخصی شما. این درب ها می بایست در مقابل هر گونه دستکاری، خرابکاری و یا اهرم کردن ایمن و مطمئن باشند. با نصب این درب ها می توانید با خیال راحت از خانه خارج شوید و با آسودگی به آن بازگردید. این درب ها چه در زمانی که نیستید و چه در حضور شما مراقب امنیت خانه هستند.

البته ناگفته نماند که درب ضد سرقت به تنهایی نمی تواند مانع ۱۰۰ درصدی ورود سارقین باشد اما قطعا ورود آنها را بسیار دشوار و به مراتب سخت تر از درب های معمولی خواهد کرد. به هر حال عبور از یک درب معمولی بسیار ساده تر از گذشتن از یک درب با باطن آهنی است، به ویژه که علاوه بر ورق آهنی موجود در این درب ها، قفل ها و لولاهای آنها نیز خاص و بسیار ایمن هستند.

جلوگیری از سرقت با نصب درب ضد سرقت

 

کاربردهای درب ضد سرقت

حالا که از اهمیت درب ضد سرقت  آگاه شدید و به ضرورت استفاده از آنها پی بردید، شاید دوست داشته باشید بیشتر در مورد آنها بدانید. پس این مقاله را تا آخر دنبال کنید و همه چیز را درباره این درب امن و دوست داشتنی بدانید.

اما درب ضد سرقت برای چه جاهایی مناسب است؟ پاسخ این سوال این است که برای همه جا. چه به دنبال امنیت آپارتمان خود باشید و چه در خانه ای ویلایی زندگی کنید، این درب ها به کار شما خواهد آمد. البته کاربرد این درها برای امنیت محیط های کاری اعم از شرکت ها، ادارات و کارخانجات را هم نباید از نظر دور داشت. البته این گونه فضاها معمولا نیازمند انتخاب درب هایی ایمن تر و البته با هزینه بالاتر هستند. ضمن آن که می توانید پازل امنیت خود را علاوه بر درب ضد سرقت با دیگر سیستم های حفاظتی هم کامل تر کنید؛ چیزهایی نظیر دزدگیر، دوربین مدار بسته و …. .

اما اهمیت درب ضد سرقت به این ها محدود نمی شود، درب ضد سرقت خود یک نشانه است. نشانه ای از این که این آپارتمان برای امنیت خود ارزش قائل است و این خود باعث ناامیدی سارقان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *