درب ضد سرقت کرج

خرید درب ضد سرقت در کرج

خرید آسان درب ضد سرقت دغدغه ای است که ممکن است ساکنان هر شهر با آن مواجه شوند، به ویژه ای در کلان شهری مانند کرج که با وسعت بالا و جمعیت فراوان یکی از مهم ترین شهرهای کشور است. بسیاری از ساختمان های نوساز کرج و نیز بسیاری از عزیزانی که قصد بازسازی و یا ایمن کردن واحد مسکونی و اداری خود در این شهر را دارند می خواهند بدانند که آسان‌ترین، ایمن‌ترین و ارزان ترین راه خرید یک درب ضد سرقت در کرج چیست؟ این همان چیزی است که پاسخش را در این مطلب خواهید یافت. پس با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

نخستین سوالی که ممکن است برای خریداران درب ضد سرقت در کرج مطرح شود که این است که اصلا درب ضد سرقت چیست و به چه دردی می خورد؟ اگر بخواهیم خیلی کوتاه به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که درب ضد سرقت به گونه ای ساخته شده است که در برابر ورود ناخواسته مقاومت بالایی داشته باشد.

یکی از دلایلی که این درب ها در کرج و دیگر شهرهای کشور طرفداران زیادی جذب کرده اند این است که آنها دارای یک لایه فولادی هستند که باعث می شود نتوان با شکستن وارد شد و همچنین لولاهای این درها به صورتی است که نمی توان درب را از لولا درآورد و وارد شد (به ویژه که در بسیاری از این درب ها اصلا لولا مخفی شده است و از بیرون قابل مشاهده هم نیست). قفل این درب ها هم خاص هستند و به آسانی قابل باز شدن نیستند. با قفل کردن این دربها زبانه های متعددی وارد چارچوب در می شوند که این موضوع هم به امنیت این درها کمک می کند. برای شناخت بهتر این درب ها پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید: درب ضد سرقت چیست؟

خرید درب ضد سرقت در کرج

قیمت درب ضد سرقت در کرج

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت در کرج هستید حتما دقت کنید که درب را با قیمت مناسبی تهیه کنید. شناخت دقیق عوامل موثر بر قیمت این محصول می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. پس این چند سطر را با دقت بخوانید:

روکش درب: روکش درب های ضد سرقت مهم ترین عامل در تعیین قیمت این نوع درب ها هستند. معمولا روکش های چوب گرانترین انواع روکش هستند. چوب گردو و راش از جمله بهترین روکش های درب ضد سرقت است.

ورقه فولادی: درهای ضد سرقت دارای یک لایه فولادی درون خود هستند که توسط یک شبکه فولادی تقویت شده است. هر چه ضخامت این لایه بیشتر باشد مقاومت درب بالاتر است و البته قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

قفل و یراق آلات: قفل درب های ضد سرقت خوب معمولا ترک هستند. قفل های ترک دارای امنیت مناسبی هستند و بازکردن آنها به سادگی امکان پذیر نیست. در صورتی که از قفل های ایرانی در درب ضد سرقت استفاده شود قیمت آن تا حدی پایین تر می آید.

برای مشاهده بهتر قیمت ها می توانید محصولات مختلف را به دقت بررسی نمایید. درب های ضد سرقت متعددی در همین صفحه به شما معرفی شده است که با خرید آنها می توانید محصول مورد نظر خود را درب واحد خود در کرج دریافت نمایید.

خرید درب ضد سرقت ارزان در کرج

درب های ضد سرقت متعددی در بازار کرج و همین سایت عرضه شده اند که قیمت های بسیار متفاوتی دارند. بسیاری از خریداران عزیز شهر کرج به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا درب های ضد سرقت ارزان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و می توان به آنها اعتماد کرد؟

پاسخ این است که گرچه در بخش درب ضد سرقت ارزان همین سایت اطلاعات بسیار جامعی در مورد درب های ارزان باکیفیت ارائه کرده ایم اما اگر به طور خلاصه بخواهیم همه چیزهایی مهمی که لازم دارید را بگوییم باید توجه داشته باشید که درب های ضد سرقت ارزان مختلفی در برخی فروشگاه ها عرضه می شود.

درب های ضد سرقت بی کیفیت درهایی هستند که تنها ظاهر نسبتا آراسته ای دارند. متاسفانه برخی سودجویان این گونه درب ها را با ظاهری زیبا به مشتریان می فروشند در حالی که امنیت آنها هیچ تفاوتی با درب های معمولی ندارد. جالب آنکه حتی برخی برای سنگین شدن این درها داخل‌شان را با مصالحی نظیر آجر پر می کنند تا ادعای وجود ورقه فولادی درون درب را باور پذیر کنند.

اما درب های ضد سرقت ارزان باکیفیت چه درب هایی هستند؟ همان طور که گفته شد روکش درب های ضدسرقت تاثیر زیادی در قیمت آنها دارد. در درب های ضد سرقت ارزان با کیفیت به جای استفاده از روکش های لوکس و گران از رویه های معمولی تر استفاده می شود تا قیمت آنها کاهش پیدا کند. در واقع این تنها تفاوت آنها با درب های گران است و همه مسائل امنیتی دیگر در حد اعلا در آنها رعایت شده است و در برابر هر نوع دزدی و نظایر آن مقاومند.

یکی از بهترین و آسان ترین راهها برای خرید درب ضد سرقت ارزان باکیفیت ، خرید از فروشگاه های معتبر است. به طور مثال همه درب های عرضه شده در سایت مومن در با تضمین رعایت نکات امنیتی به مشتریان ارائه می شود و مشتریان عزیز کرج می توانند با تماس با کارشناسان ما و کسب اطلاعات کامل در خصوص این درها، یک خرید ایمن و مطمئن را تجربه کنند.

انواع درب ضد سرقت در کرج

درب های ضد سرقتی که در کرج نصب می شوند به سه دسته کلی تقسیم می شوند.

درب ضد سرقت ایرانی

بیشتر مشتریان عزیز کرج درب های ضد سرقت ایرانی را به عنوان گزینه مطلوب خود انتخاب می کنند. این درب ها مزایای متعددی دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی: قیمت از جمله نکات مورد توجه خریداران کرجی است که درب های ایرانی مزیت بسیار بالایی در این زمینه دارند. این درب ها از نظر قیمت بسیار مناسب تر از مدل های خارجی هستند و در صورتی که شما هم به دنبال یک درب ضد سرقت با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما درب ضد سرقت ایرانی است.

کیفیت: کیفیت مدل های خوب ایرانی نسبتا بالا است و امنیت لازم را برای خریداران کرج فراهم خواهد کرد. در واقع می توان گفت خوشبختانه درب های ضد سرقت از جمله بهترین تولیدات ایرانی هستند و کشور ما در این زمینه وضعیت مناسبی دارد.

درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی از دیگر محصولات ارائه شده به شهروندان کرج است. در گذشته درب های ضد سرقت چینی به طور گسترده ای در شهر کرج خرید و نصب می شد اما با افزایش قیمت دلار و تحریم های جدید به کشور، قیمت درب های ضد سرقت چینی نسبت به مدل های داخلی بالا رفت و در نتیجه واردات و خرید آنها محدود شد.

با این حال هنوز هم یکی از گزینه های مهم خرید در ضدسرقت اهالی کرج ، درب های ضدسرقت چینی است. به ویژه درب های ضد سرقت فلزی چینی از محبوبیت زیادی بین خریداران برخوردار هستند. در این نوع درب ها به جای استفاده از ورقه فولادی درون درب ، روکش دو طرف (در برخی مدل ها تنها طرف بیرونی) از جنس فولاد انتخاب می شود. از جمله مزیت های این گونه درب ها این است که خیال مشتری از وجود ورقه فولادی درب راحت می شود؛ چرا که می تواند این ورقه را با چشم خود ببیند. در صورتی که به خرید این گونه درب ها علاقه مند هستند حتما این بخش را ببینید: درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت ترک

درهای ساخت کشور ترکیه از بهترین درب های مورد انتخاب مشتریان در استان البرز و به ویژه شهرستان کرج هستند. درب های ترک کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. در خرید درب های ترک باید دقت کرد که درب های مونتاژ ایران که در واقع نوعی درب ایرانی هستند را به عنوان درب ضد سرقت ترک خریداری نکنید. درب ضد سرقت ترک باید به طور کامل در کشور ترکیه ساخته شده باشد و به صورت پک به کرج برسد.

از جمله مزایای درب های ضد سرقت ترک زیبایی آن ها است. این درب ها معمولا ظاهری شیک و لاکچری دارند که در کنار کیفیت بالا و مقاومت خوبی که در برابر سارقان دارند آنها را به گزینه ای مناسب برای خریداران عزیز در شهرستان کرج تبدیل کرده است.

درب ضد سرقت آپارتمانی

درب های ضد سرقت آپارتمانی از پرکاربردترین درب های ضد سرقت هستند که به عنوان ورودی واحدهای مسکونی و اداری به کار برده می شوند. این درب های با عناوینی نظیر درب پانل هم شناخته می شوند معمولا تک لنگه هستند و در داخل ساختمان ها و در ورودی هر واحد نصب می شوند.

درب ضد سرقت لابی

برخی درب های ضد سرقت نیز در لابی ساختمان ها نصب می شوند. این درب ها با توجه به این که در قسمت بیرونی ساختمان ها نصب شده اند نیاز به مقاومت بالاتری دارند و می بایست روکش آنها از جنسی انتخاب شود که در برابر آفتاب و باد و باران مقاوم باشند.

نصب درب ضد سرقت در کرج

نصب درب ضدسرقت از جمله مسائلی است که تاثیر زیادی در کیفیت، دوام و مقاومت درب دارد. بهتر است نصب درها توسط نصاب حرفه ای انجام شود. به طور مثال فروشگاه مومن در با ارسال حرفه ای ترین نصاب ها به محل نصب درب ضد سرقت خریداری شده همه تلاش خود را به خرج می دهد تا مشتری از خرید خود کاملا راضی باشد.

سوالی که خریداران عزیز شهرستان کرج همواره از ما می پرسند این است که آیا نصب درب ضد سرقت یا به عبارت بهتر جایگزین کردن درب قدیمی با درب جدید نیاز به کارهای ساختمانی و نقاشی مجدد و نظایر آنها دارد یا خیر؟

پاسخ این است که این موضوع بستگی زیادی به محل نصب درب دارد اما در بسیاری موارد امکان نصب بی دردسر درب ضد سرقت به جای درب قدیمی وجود دارد. بدون این که لازم باشد محل نصب دوباره نقاشی و رنگ آمیزی شود و یا به کاغذ دیواری جدید احتیاج داشته باشد. اما اگر به طور مثال اندازه درب قدیمی بسیار کوچک تر از درب های جدید باشد و یا فضای لازم برای باز شدن لنگه درب وجود نداشته باشد ممکن است به برخی اقدامات ساختمانی هم نیاز داشته باشید.

بهترین کار برای اطمینان از این موضوع این است که با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها اطلاعات لازم را دریافت کنید. مشاوران ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

آشنایی با شهرستان کرج

کرج مرکز استان البرز و شهرستانی بزرگ در نزدیکی پایتخت است. فاصله اندک این کلانشهر با تهران باعث شده است تا روابط اقتصادی بالایی بین دو شهر برقرار باشد و ساکنان دو شهر بسیاری از نیازهای خود را در شهر دیگر برطرف نمایند. به عنوان مثال بسیاری از ساکنان کرج در شهر تهران مشغول به کار هستند و بالعکس. ساخت راه‌آهن شهری بین دو شهر تهران و کرج هم با توجه به همین قضیه انجام گرفت که نقش بزرگی در سهولت تردد بین دو شهر دارد.

این شهر به عنوان یکی از بازارهای بزرگ درب ضد سرقت از بخش های متعددی تشکیل شده است که هر یک شرایط آب و هوایی و فرهنگی خاص خود را دارند. تنوع آب و هوایی این شهرستان به حدی است که لقب «ایران کوچک» کاملا برازنده کرج بوده است.

جمعیت شهر کرج بر اسال سرشماری انجام شده در سال ۹۵ نزدیک به یک میلیون و شسصد هزار نبوده که با احتساب حومه مرتبط با آن به حدود دو میلیون نفر می رسد. کرج یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور است و در رتبه بندی کشوری جمعیت جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. یکی از دلایل گسترده بودن بازار درب ضد سرقت در کرج را همین امر می توان به شمار آورد.

از دیگر دلایل وجود تقاضای درب ضدسرقت در این شهر می توان به جوان بودن جمعیت اشاره کرد. گفته می شود این شهر جوان ترین جمعیت کشور را دارد و بالاترین میزان رشد جمعیت نیز مربوط به این شهر است.

خرید درب ضد حریق در کرج

درب ضدحریق یکی دیگر از درب های مورد استفاده در ساختمان است که نقش مهمی در امنیت ساختمان و بالابردن مقاومت آن در برابر آتش سوزی دارد. این درب ها که در مدل های مختلفی نظیر درب ضد حریق چوبی و درب ضد حریق فلزی ساخته می شوند می بایست برای اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی در ساختمان های بزرگ نصب شوند (البته اخیرا درب های ضد سرقت چوبی مورد تایید این سازمان قرار نمی گیرند).

درب های ضدحریق دو کاربری مهم دارند. یکی این که در صورت آتش سوزی در یک واحد مسکونی از سرایت آتش به بقیه ساختمان جلوگیری می کنند و دیگر این که از سرایت آتش ساختمان به درون واحد مسکونی جلوگیری می شود.

دلیل نام گذاری شهر کرج

شاید برای خریداران درب ضد سرقت در کرج جالب باشد بدانند که دلیل نام گذاری این شهر زیبا به این اسم چیست؟ بر پایه زبان کهن کرج، نام کرج از واژه کاوک به معنی “میان تهی” گرفته شده و به خاطر این است که کرج میان دره واقع شده‌است. همچنین دلیل دیگری برای نام گذاری آن ذکر شده که از واژه “کراج” است و با پیشینه تاریخی آن در تپه آتشگاه، کوه‌های کلاک، قلعه دختر شهرستانک و قلعه اشتهارد که در روزهای تابستان برای خبررسانی و دیده‌بانی آتش‌افروزی می‌شده، مرتبط است. برخی نیز گفته اند که منبع نام کرج را از واژه کوه رج می دانند که به معنی محلی است که کوه‌های ردیف شده دارد. مورد دیگری نیز هست که نام کرج را بدست آمده از واژه اکراج به معنی بانگ و فریاد می‌داند. همچنین در کتب مختلف آمده، لفظ کرج از واژهٔ “کرژ” به معنی کوهپایه‌است. این ها وجه تسمیه های معروفی بود که در میان گذاشتنش با خریداران درب ضد سرقت در کرج خالی از لطف نیست.

می خواهیم در مورد بازار درب ضد سرقت کرج صحبت کنیم اما لازم است بدانیم که محدوده‌ای که امروز کرج بزرگ (شهر کرج) نامیده می‌شود، در گذشته شامل روستاهایی تابع حوزه کن، شهرستان شمیران، ساوجبلاغ و شهریار بوده‌است؛ و کلاک، سرجوب، حصار، وسیه، باغ پیر، بیلقان، حسین‌آباد بیلقان، علی‌آباد پرگیرک، تپه مرادآباد، بیدستان، صحرای ویان، جوادآباد، نهر رستم، دره دروا، حسن‌آباد، حاجی‌آباد، صوفی‌آباد، وهرجرد (ورگرد)، دلمبر، حیدرآباد، میان‌جاده، شنبه‌دژ، نوزمین، سیاه کلان، کسین، کارخانه قند، گلشهر، مهرویلا، مهرشهر، حسین‌آباد، پیشاهنگی، گلدشت، جو مردآباد، سرحد آباد، آسیاب برجی، سرآسیاب، ده کرج، حسین‌آباد راه‌آهن، شهر صنعتی، اطراف امامزاده طاهر و امامزاده حسن، باغ فلاحت و مناطق دیگری که درسال‌های اخیر در محدوده شهر کرج قرار گرفته، را در بر می‌گرفته‌است.

بورس درب ضد سرقت کرج

به طور معمول بورس به بخشی از شهر گفته می شود که تعداد زیادی فروشگاه برای خرید و فروش یک محصول گرد هم آمده باشند. بسیاری از محصولات نظیر طلا و جواهر، لباس کودک، لباس مجلسی و نظایر آنها در کرج دارای بورس مخصوص به خود هستند. اما در مورد درب ضد سرقت با توجه به نزدیک بودن این شهر به تهران و نیز امکان خرید اینترنتی این محصول تقریبا منطقه ای به عنوان بورس شکل نگرفته است و شاید انتخاب یک منطقه به عنوان بورس درب ضد سرقت این شهر بی انصافی باشد.

فروشگاه درب ضد سرقت در کرج

هر چند پیشنهاد اکید ما خرید از فروشگاه معتبر مومن در است اما برای کسانی که هنوز راه‌های سنتی برای خرید درب ضدسرقت را ترجیح می دهند، فهرستی از فروشگاه های درب ضد سرقت کرج را لیست کرده ایم.

فروشگاه های درب ضد سرقت در کرج

البته لازم است حتما دو نکته مهم زیر را رعایت فرمایید:

نکته ا: این فروشگاه ها هیچ ارتباطی با این سایت ندارند و تنها برای ارائه اطلاعات بیشتر خدمت شما ارائه شده اند.

نکته۲: با توجه به امکان تغییر محل و نیز تغییر کاربری فروشگاهها، حتما قبل از مراجعه با شماره های داده شده تماس بگیرید و از ادامه کار مطمئن شوید.

برخی فروشگاه های درب ضد سرقت کرج
نامنشانیشماره تماس
درب ضد سرقت آوین دربالبرز، کرج، دهقان‌ویلا۰۲۶۳۴۴۲۸۵۲۸
فروشگاه درب ضد سرقت سایمنالبرز، کرج، منطقه ۵۰۹۹۰۵۵۹۶۸۱۳
فروشگاه درب ضد سرقت افرااستان البرز، کرج، خرمدشت،, بلوار پیام۰۲۶۳۴۸۲۴۱۴۹
درب مهرالبرز، کرج، پل گوهردشت۰۹۱۲۳۲۳۴۹۲۱
درب ضدسرقت آرازاستان البرز، کرج،، خیابان بهشتی۰۹۰۵۱۶۷۹۰۰۴
فروشگاه درب پارسیانالبرز، کرج، خیابان بهشتی۰۹۱۲۶۶۵۷۹۰۷
فروشگاه درب ضد سرقت عابدیالبرز، کرج، محمدشهر۰۲۶۳۶۳۳۳۷۰۴

همان طور که گفته شد این فروشگاه ها هیچ ارتباطی با فروشگاه مومن درب ندارند.

خرید درب ضد سرقت در کرج

برای خرید درب ضد سرقت می بایست ابتدا با توجه به وضعیت محل نصب، بودجه اختصاص یافته و خصوصیات هر یک از درب های ضد سرقت، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این کار می توانید محصولات معرفی شده در سایت را دقیقا بررسی کنید و با توجه به این که جزییات هر محصول به طور کامل ارائه شده است یک خرید آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

در صورتی که ساکن کرج و یا اطراف این شهر هستید می توانید با خیال راحت خرید خود را از همین سایت انجام دهید. درب خریداری شده در اولین فرصت ممکن و پس از هماهنگی با شما به نشانی مورد نظرتان ارسال خواهد شد. تمامی درب های فروشگاه مومن با ضمانت ضد سرقت بودن عرضه می شوند

‫6 نظر ارسال شده در “درب ضد سرقت کرج

  1. هادی پارسامهر :

    سلام خسته نباشی، شرایط نمایندگی درب ەای ضد سرقت چیە ، نمایندگی میخوام برای شهرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *