درب ضد سرقت در برابر کرونا

درب ضد سرقت و ویروس کرونا

ویروس کرونا ۲۰۱۹ به طور گسترده ای در حال گسترش در سطح کشور است و نگرانی های این شیوع خریداران درب ضد سرقت را هم در برگرفته است.
این ویروس جدید که با نام کرونا ۲۰۱۹ شناخته می شود نوعی جدیدی از ویروس کرونا است که به علت مرگبار بودن در برخی از موارد ابتلا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این ویروس برای اولین بار در ووهان چین شناسایی شد و متاسفانه پس از مدتی کشورهای دیگر از جمله کشور عزیزمان ایران را هم در برگرفت. در  مورد نحوه ورود این ویروس به کشورمان اخبار متعددی ارائه شده است و با قاطعیت نمی توان در مورد دلیل ورود آن به کشور اظهار نظر کرد اما آنچه قطعی است ورود مسافران از کشور چین باعث ورود این ویروس خطرناک شده است.

البته این ویروس خوشبختانه تنها ۲ درصد از مبتلایان خود در سطح جهان را به کام مرگ می فرستد اما ابتلای افراد زیادی به این ویروس باعث خواهد شد تا این ۲ درصد هم عدد قابل توجهی بوده و ما را با یک فاجعه انسانی روبرو نماید.

درب ضد سرقت و ویروس کرونا

درب ضد سرقت چه رابطه ای با کرونا دارد؟

سوالی که برای خواننده ممکن است مطرح شود این است که رابطه درب ضد سرقت با ویروس کرونا چیست؟

پاسخ این است که چند نکته مهم باعث شد تا نگارنده این متن را به خریداران درب ضد سرقت ارائه نماید.

۱- توصیه شدید به خرید اینترنتی درب ضد سرقت

شدیدا به شما توصیه می کنیم از گشت و گذار در بازارهای فیزیکی درب ضد سرقت بپرهیزید و به جای این کار خطرناک از خرید اینترنتی استفاده کنید. شما برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت می توانید ضمن مقایسه کامل مدل های مختلف و اطلاع از جزییات هر محصول با کارشناس مربوطه هم تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

۲- ویروس کرونا پشت درب ضد سرقت

یکی از ویژگی های مثبتی که به ظور معمول درب های ضد سرقت دارند و در درب ضد سرقت ایرانی هم بسیار رایج است، داشتن نوار درزگیر است. این نوار باعث می شود تا از ورود هر نوع آلودگی به درون محل نصب درب ضد سرقت جلوگیری شود. با توجه به این که یکی از شایع ترین راههای انتقال ویروس کرونا، پخش شدن در فضا است، این نوار کمک می کند تا ساکنین از هجوم ویروس ها تا حد زیادی در امان باشند.

۳- تمیز نگاه داشتن درب های ضد سرقت

یکی از روش هایی که به عنوان نحوه انتشار ویروس کرونا شناخته شده است انتقال از طریق ماندن ویروس بر روی وسایل است که درب های ضد سرقت هم از این قاعده مستثنی نیستند. شدیدا توصیه می کنیم که دستگیره و قفل و کلید درب های ضد سرقت را با مایع ضدعفونی کننده تمیز کنید. اگر این درب در خانه شما نصب شده که دست کم یک بار و اگر محل کار است که هر چند ساعت یک بار این کار را انجام دهید.

با آرزوی موفقیت برای شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *