قفل دیجیتال درب ضد سرقت؛ امنیت منازلتان را هوشمند کنید

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

همانطور که می دانیم امروزه وجود تکنولوژی و هوشمندسازی در جای جای زندگی افراد دیده می شود و بسیاری از امور زندگی را با استفاده از این فناوری به راحتی انجام می دهیم. با تولید انواع قفل دیجیتال درب ضد سرقت ایمن، به جای قفل های معمولی، هوشمندسازی به محیط منازل ما نیز اضافه شد.

قفل های دیجیتال درب ضد سرقت امکان باز کردن بدون کلید درب را به شما می دهند. از آخرین فناوری قفل دیجیتال در ضد سرقت، شامل «اثر انگشت، کارت هوشمند یا صفحه کلید» برای باز کردن درب خود استفاده کنید. هر کدام از اینها یک راه حل آسان برای باز کردن درب ساختمان هایتان هستند و سادگی و آرامش و امنیت را به سبک زندگی شما اضافه می کنند. اگر می خواهید درباره این قفل ها بیشتر بدانید، مومن در به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات مهمی در مورد این سیستم تأمین کننده امنیت به دست بیاورید.

 

قفل دیجیتال هوشمند درب ضد سرقت چیست؟

قفل دیجیتال درب ضد سرقت یک وسیله الکترونیکی و مکانیکی است که با تأیید اعتبار کاربران مجاز به صورت بی سیم باز می شود. کاربر برای تأیید بی سیم و باز کردن مکانیکی درب، می تواند از تلفن هوشمند خود استفاده کند و حتی از راه دور در را باز و بسته کند.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

شما می توانید با نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ورودی ساختمان های منازل، ادارات، کارخانجات و هر مکان دیگری که امنیت آن برای شما اهمیت دارد، خیال خود را از امنیت آنها راحت کنید و آسایش خود و اعضای خانواده هایتان را تأمین کنید.

قفل دیجیتال اثر انگشتی درب ضد سرقت

فناوری اثر انگشت بیومتریک دیگر فقط در دنیای تخیلی جیمز باند وجود ندارد. و هر روزه برنامه های مختلف دیجیتالی و اثرانگشتی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل می شوند. قفل های دیجیتال اثر انگشتی دارای یک حسگر هستند که به راحتی اثر انگشت افراد را تشخیص می دهند.

قفل دیجیتال اثر انگشتی درب ضد سرقت

سنسورهای این مدل از قفل دیجیتال انگشت افراد را اسکن می کنند و الگوی اثر انگشت را شناسایی می کنند. به این ترتیب به راحتی و بدون نیاز به کلید می توانید خروج یا ورود به منازلتان را کنترل کنید. درواقع این سیستم بیومتریک قفل دیجیتال درب ضد سرقت مجوز ورود بدون کلید را با استفاده از تأیید اعتبار اثر انگشت فراهم می کند.

 

ویژگی های قفل دیجیتال درب ضد سرقت کدامند؟

– در صورتی که چند بار متوالی رمز عبور را اشتباه وارد کنید سیستم هشدار قفل به صدا درمی آید و تا چند ثانیه از کار می افتد.

– اگر به دستگاه قفل دیجیتال ولتاژ غیرمجاز وارد کنید، زنگ آن به صدا می آید و به صورت اتوماتیک تا چند ثانیه از کار می افتد.

–  اگر در محل نصب قفل آتش سوزی اتفاق بیافتد، قفل به شما هشدار می دهد و به صورت خودکار باز می شود تا بتوانید سریعتر از محل خارج شوید.

– با وجود این قفل دیگر نگران اینکه کودکانتان بدون اینکه حواستان باشد از خانه خارج شوند نباشید. زیرا این قفل ها مجهز به قفل کودک هستند.

– به قفل امنیتی هوشمند مجهز هستند و اگر این سیستم را فعال کنید، حتی اگر کسی کارت یا رمز قفل و یا اثر انشگت را داشته باشد نمی تواند بدون اجازه شما در را باز کند.

‫1 نظر ارسال شده در “قفل دیجیتال درب ضد سرقت؛ امنیت منازلتان را هوشمند کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *